3 gemiste kansen met knoppen
12 juni 2020 
1 min. leestijd

3 gemiste kansen met knoppen

3 veelgemaakte fouten met de knop op je website

3 dingen die ik vaak mis zie gaan met De Knop: 👇🏽🔘

1️⃣  Hij valt niet op.

2️⃣  Hij staat onder de vouw.

3️⃣  Er zijn er teveel van.

Contrasterend en tastbaar

Kijk eens door je oogharen maar je website? Wat knalt er nu uit? De knop waarmee je klant een eerste stap doet? Nee? Dan laat je een kans op een klant liggen😔

Ziet je knop er 3D en tastbaar uit? Wat schaduw erachter? Je brein wil namelijk graag iets aanraken als het er tastbaar uit ziet. En jij wilt dat je klant de knop aanraakt. 1+1=2 dus maak je knop tastbaar.

Zonder scrollen in beeld

Natuurlijk is het lastig om voor álle devices en schermresoluties jouw catch boven de vouw te zetten. Richt je dus op wat jouw klant gebruikt.

Je hebt maar 2 seconden om je klant een wow-effect te geven, anders is hij weg. Kan hij in die 2 seconden niet direct zien waar hij moet klikken om verder te komen uit zijn probleem? Gemiste kans op een klant 😔

Jij hebt zóveel te bieden!

Kies! Focus 🎯

Help je klant met de eerste stap en bied er dus geen 3 aan maar 1. Bied je vanalles? Dan haal je je klant uit zijn emotionele besluitproces, moet ie nadenken en kiest hij niet. Dus: 1 pagina heeft 1 doel waar alle knoppen naartoe leiden.

Hoeveel knoppen heeft jouw landingspagina?

In de online training Elke Dag Nieuwe Klanten geef ik je 9️⃣. aandachtspunten voor de knop. Met daarbij de onderbouwing vanuit de psychologie en hoe je brein werkt.

Meld je aan!

Over de schrijver
Wilma Kaptein is marketingcoach voor duurzame ondernemers die meer klanten willen via hun website. Ze wil de wereld verbeteren, mooier en duurzamer maken. Door bedrijven te laten groeien die dááraan werken.  Deze doorpakkers met visie helpt ze via de PowerBoost om met eerlijke marketing makkelijker hun ideale klanten te bereiken, om campagnes authentiek én winstgevend te maken en de website overtuigend. Zodat bezoekers klant worden.  Wilma werkt vanuit overtuigingspsychologie, neuromarketing en growth hacking met jou aan conversieoptimalisatie en meer klanten.

Makkelijker verkopen met je website?

Met de 10 punten uit deze checklist zet je de eerste stappen naar een overtuigende website. Veel ondernemers verhoogden zo hun conversie. Start direct met de tips en voorkom dat jij leads en klanten misloopt!

50%
Download de Checklist voor Overtuigingskracht
Vul je gegevens in om direct de Checklist in je mailbox te krijgen
Gratis download
arrow_drop_up arrow_drop_down