Elke dag een marketingtip
Doe een maand lang elke dag iets kleins om de leukste klanten te krijgen. Elke dag ontvang je per mail een opdracht van 5 tot 15 minuten. Zo doe je je marketing vanuit jóúw kracht, niet-standaard en effectief.
Garantie: Na 3 opdrachten nul nieuwe inzichten? Geld terug!
Een stok achter de deur (of duwtje in de rug) werkt bij mij heel goed.
Cisca de Weert
Kleine stapjes nemen, niet altijd te ver vooruitkijken, op een natuurlijke manier in beweging komen en blijven en ook vooral veel aandacht aan jezelf geven.
Martin van Elmpt
Supertof dat je dit gaat geven! Ik doe graag mee ?
Hetty Knottenbeld
Wat is het?
Een dagelijkse mail met een korte opdracht die je in 5 tot 15 minuten kunt uitvoeren:
- reflectie op je strategie
- optimalisatie van je website
- anders-denken-tips om op een duurzame manier klanten te helpen
Oftewel: Het is een fijne, simpele, anders-denken manier om ontspannen dit jaar nog marketing te doen die wél werkt en ondertussen het enthousiasme voor en het vertrouwen in je bedrijf weer terug te krijgen. Zo doe je je marketing fris, realistisch, effectief en ga je vooruit, vol goede moed.
Wat levert het me op?
Makkelijker meer klanten en omzet. Want na deze 31 dagen weet je hoe jij – met wat je nú hebt en nú kunt – connectie maakt met je leukste klant. Zo bouw je het vertrouwen dat de basis is voor verkoop. Lees hieronder wat het eerdere deelnemers bracht.
Dank je voor de inzichten en het vele voer tot nadenken toen ik startte als freelancer. Daar heb ik veel aan gehad. Ik heb nu werk tot het einde van het jaar.
Kristof van Daele
Door Wilma’s input en feedback heb ik strategisch leren denken. Nu denk ik: het komt goed met die marketing.
Pauline Romanesco
Waarom zou je meedoen?
Jij wilt goed leven van je bedrijf en eigenlijk ook winst overhouden, bijvoorbeeld om in de doorontwikkeling van je product of methode te investeren. Omdat het fenomenaal is en veel beter is of werkt dan al het andere dat er op de markt is. Jij kan zoveel mensen goed helpen.
Nu nog continu klanten krijgen. Daarvoor zoek je nog een manier die voor jou werkt. Elke dag iets kleins doen, dat zie je wel zitten.
Hoe werkt het?
31 dagen dagen lang mail ik je elke ochtend 1 tip vanuit mijn breinbrekende methode om de leukste klanten aan te trekken. Stuk voor stuk bedrijfs ‘life hacks’ en dingen waar je zelf misschien niet aan had gedacht.
Elke ochtend krijg je een superkorte opdracht die je in 5 tot 15 minuten kunt uitvoeren. Daarna kan de mail -hoppakee- meteen de prullenbak in en besteed je je tijd aan klanten.
- Je kunt deze stappen in je eigen tijd doen.
- Je kunt op elk moment stoppen als je dat zou willen.
- Als je wilt kun je ook 5 opdrachten op 1 dag doen, als je dat beter uitkomt.
- Je mag me elke dag je vragen mailen.
- Aan het einde organiseer ik een online live Q&A sessie waarin je met mij kunt bespreken waar je tegenaan loopt.
Wat heb je nodig?
Niks, behalve toegang tot je e-mail. De rest wijst vanzelf.
Wilma, waarom deel jij dit?
Omdat ik wil dat je jouw bedrijf groeit en je je energie duurzaam inzet: dat wat je doet effect heeft, klanten aantrekt en je omzet oplevert.
Wat is de investering?
€ 47 (excl btw).
Vraag & Antwoordsessies
Richting het einde van de maand kun je al je vragen LIVE aan me stellen tijdens een online Q&Asessie. Ik plan een sessie ’s ochtends en eind van de middag. In 1 van de 31 mails krijg je hiervoor de aanmeldlink.
Wat deze 31 daagse anderen opleverde:
De opdrachten helpen me om uit te zoeken op welke manier ik marketing wél leuk(er) vind om te doen.
Eén van de inzichten die ik er uithaal, is dat het helemaal niet moeilijk hoeft te zijn om (online) zichtbaarder te worden en je potentiële klanten te bereiken, en dat zelfs ik het kan 😉
De opdrachten leerden dat ik mezelf mag beperken en focussen op wat goed werkt voor mijn klanten.
Door neurologie, psychologie en marketing te combineren brengt Wilma je op ideeën en zorgt ze ervoor dat je het eens van een andere kant bekijkt.
SEO expert
Ik vond het spannend om iets te posten, omdat ik normaal gezien geen tips deel ;). Dus ik wist niet hoe mensen gingen reageren. Maar het lijkt alsof ze blij zijn, dus ik hou de tips erin voor mijn LinkedIn posts!
Duurzaamheidsadviseur
Bedankt voor al die dagen onwijs fijne mails en opdrachten! Ik lees ze allemaal en stuk voor stuk denk ik, ohja, wat slim, handig, goed, veel beter etc.
Kindercoach
Dank voor je dagelijkse mailtjes.
De omkering van een website die laat zien wat voor portfolio ik heb, en die dus over mij gaat, versus een website die tegen een potentiële klant praat.
Dit is een belangrijke stap in mijn denken.
Ik werd erg blij van de energie die eruit straalde en de eenvoud van de acties. Ik ga nu mensen interviewen bij een nieuw aanbod en een paar contacten persoonlijk uitnodigen voor een masterclass die ik toch al ging geven.
Doortje ’t Hart, facilitator en teamcoach
Elke dag een marketingtip
Garantie: Na 3 opdrachten nul nieuwe inzichten? Geld terug!
Na je betaling krijg je direct de eerste tip