Voorkom dat je doormoddert zonder klantenstroom
Upgrade elke actie, elke post, elk contact, met deze alternatieve marketingtips én uitleg om de leukste klanten te krijgen. 7 dagen lang mail ik je elke dag een tip met opdracht van 5 tot 15 minuten.
Onderbouwd vanuit psychologie en breinkennis. Geen standaard dingen. Wel effectief.
Zodat je écht connectie maakt met de leukste klanten en meer omzet krijgt.
Krijg meer leuke klanten en omzet, op een alternatieve, authentieke manier
Voorkom dat je doormoddert zonder klantenstroom
Upgrade elke actie, elke post, elk contact, met deze alternatieve tips én uitleg om de leukste klanten te krijgen. 7 dagen lang mail ik je elke dag een tip met opdracht van 5 tot 15 minuten.
Onderbouwd vanuit psychologie en breinkennis. Geen standaard dingen. Wel effectief.
Zodat je écht connectie maakt met de leukste klanten en meer omzet krijgt.
Krijg meer leuke klanten en omzet, op een alternatieve, authentieke manier
Een stok achter de deur (of duwtje in de rug) werkt bij mij heel goed.
Cisca de Weert
Kleine stapjes nemen, niet altijd te ver vooruitkijken, op een natuurlijke manier in beweging komen en blijven en ook vooral veel aandacht aan jezelf geven.
Martin van Elmpt
Supertof dat je dit gaat geven! Ik doe graag mee ?
Hetty Knottenbeld
Stop met je zorgen maken over meer klanten, pak het anders aan.
Met deze alternatieve tips krijg jij makkelijker connectie met je klanten en verkoop je op een authentieke manier die je volhoudt en meer klanten aantrekt.
200+ ondernemers gebruikten deze tips ook
Voor wie werken deze alternatieve tips?
Voor alle ondernemers die op een authentieke manier klanten willen krijgen en met de tips aan de slag gaan. Deze tips werken voor jou:
- als je al allerlei standaard marketing hebt geprobeerd, maar het nog geen continue stroom klanten oplevert.
- als je het liefst je energie besteedt aan wat jij leuk vindt, waar je goed in bent en waar je het meeste effect mee sorteert.
- als je niet wilt spammen, bluffen of roeptoeteren, maar authentiek en effectief marketing wilt doen.
- als je marketing nu ervaart als geld- en tijdvreter, maar niet goed weet hoe je het anders kunt doen.
- als je er klaar mee bent om door te gaan met methodes die voor jou niet werken.
De tips werken NIET als je ze ongeopend in je mailbox laat staan voor later.
Het is geen toverdrank.
In de e-mails leg ik je uit welke psychologie er onder mijn tips zit, zodat je er je eigen draai aan geeft en de marketing wél bij je past en klanten en omzet oplevert.
Wat is het?
Een week lang mail ik je elke dag een tip met uitleg en een korte opdracht, die je in 5 tot 15 minuten uitvoert:
- Kom in contact met de leukste klanten
- Doe verkoopgesprekken op een prettige, effectievere manier
- Optimaliseer je website
- Versterk je verdienmodel met anders-denken-tips
- Krijg klanten uit je netwerk
Oftewel: Het is een fijne, simpele, anders-denken manier om ontspannen dit kwartaal nog marketing te doen die wél werkt en ondertussen het enthousiasme voor en het vertrouwen in je bedrijf weer terug te krijgen. Zo doe je je marketing fris, realistisch, effectief en ga je vooruit, vol goede moed.
Wat levert het me op?
Makkelijker meer klanten en omzet. Want na deze 7 dagen weet je hoe jij – met wat je nú hebt en nú kunt – connectie maakt met je leukste klant. Zo bouw je het vertrouwen dat de basis is voor verkoop.
- Krijg makkelijk connectie met potentiële klanten
- Optimaliseer je website en krijg meer klanten
- Maak toffe gesprekken van je verkoopgesprekken
- Versterk je verdienmodel en verkoop meer
- Ontdek een methode om reviews te krijgen
Lees hieronder wat deze serie alternatieve tips eerdere deelnemers bracht.
Dank je voor de inzichten en het vele voer tot nadenken toen ik startte als freelancer. Daar heb ik veel aan gehad. Ik heb nu werk tot het einde van het jaar.
Kristof van Daele
Door Wilma’s input en feedback heb ik strategisch leren denken. Nu denk ik: het komt goed met die marketing.
Pauline Romanesco
Waarom zou je meedoen?
Jij wilt goed van je bedrijf leven en doorlopend klanten krijgen. Omdat jouw aanbod fenomenaal is en veel beter is of werkt dan al het andere dat er op de markt is. Jij kan zoveel mensen goed helpen.
Je hebt alle standaard marketing wel geprobeerd. Er gebeurt wel iets, maar je hebt nog steeds niet een continue klantenstroom. Daarvoor zoek je een manier die werkt voor jóú. Een week lang elke dag iets kleins doen, dat zie je wel zitten.
Hoe werkt het?
7 dagen dagen lang mail ik je elke ochtend 1 tip vanuit mijn breinbrekende methode om de leukste klanten aan te trekken. Niet de standaard tips, maar stuk voor stuk bedrijfs ‘life hacks’ en dingen waar je zelf misschien niet aan had gedacht.
Elke ochtend krijg je een superkorte opdracht die je in 5 tot 15 minuten kunt uitvoeren. Daarna kan de mail -hoppakee- meteen de prullenbak in en besteed je je tijd aan klanten.
- Je kunt deze stappen in je eigen tijd doen.
- Je kunt op elk moment stoppen als je dat zou willen.
- Als je wilt, kun je ook alle 7 opdrachten op 1 dag doen, als je dat beter uitkomt.
- Je mag me elke dag je vragen mailen.
Wat heb je ervoor nodig?
Niks, behalve toegang tot je e-mail. De rest wijst vanzelf.
Wilma, waarom deel jij dit?
Omdat ik wil dat je jouw bedrijf groeit en je je energie duurzaam inzet: dat wat je doet effect heeft, klanten aantrekt en je omzet oplevert.
Marketingmentor voor uitvinders
Ik ben Wilma Kaptein, uitvinder van de R.A.B.Ko.-formule. Snelle denker, doener met creatieve en analytische denkkracht.
Met miljoenenbedrijven zoals Ukje en 365 Dagen Succesvol heb ik gewerkt. Door principes te gebruiken uit de neuromarketing en overtuigingspsychologie en mijn expertise in gedragsbeïnvloeding en online marketing, schiet de conversie van mijn klanten omhoog.
Ondernemers die iets hebben bedacht dat beter werkt dan wat er al was, krijgen door onze samenwerking hun energie en enthousiasme terug. Met een sterke strategie en een concreet plan krijgen ze weer beweging in de groei en verdubbelen ze (!) vaak hun conversie of omzet.
Alternatieve tips voor authentieke marketing
De eerste tip komt direct in je mailbox
Wat deze alternatieve tips anderen opleverde:
De opdrachten helpen me om uit te zoeken op welke manier ik marketing wél leuk(er) vind om te doen.
Eén van de inzichten die ik er uithaal, is dat het helemaal niet moeilijk hoeft te zijn om (online) zichtbaarder te worden en je potentiële klanten te bereiken, en dat zelfs ik het kan 😉
De opdrachten leerden dat ik mezelf mag beperken en focussen op wat goed werkt voor mijn klanten.
Door neurologie, psychologie en marketing te combineren brengt Wilma je op ideeën en zorgt ze ervoor dat je het eens van een andere kant bekijkt.
SEO expert
Bedankt voor al die dagen onwijs fijne mails en opdrachten! Ik lees ze allemaal en stuk voor stuk denk ik, ohja, wat slim, handig, goed, veel beter etc.
Kindercoach
Dank voor je dagelijkse mailtjes.
De omkering van een website die laat zien wat voor portfolio ik heb, en die dus over mij gaat, versus een website die tegen een potentiële klant praat.
Dit is een belangrijke stap in mijn denken.
Ik werd erg blij van de energie die eruit straalde en de eenvoud van de acties. Ik ga nu mensen interviewen bij een nieuw aanbod en een paar contacten persoonlijk uitnodigen voor een masterclass die ik toch al ging geven.
Doortje ’t Hart, facilitator en teamcoach
7 dagen alternatieve marketingtips
200+ ondernemers gingen je voor en kregen meer leuke klanten en omzet
De eerste tip komt direct in je mailbox
Ontvang deze alternatieve leukste-klanten-tips gratis!
Upgrade je marketing met deze praktische tips vanuit de psychologie en kennis van het (on)bewuste brein én opdrachten die je 7 dagen lang krijgt.
Je gegevens verwerken we 100% veilig