Blog duurzame marketing

Wat is eerlijke marketing? 7 principes

Wat is eerlijke marketing? 7 principes

Prachtige plaatjes en ronkende resultaten, zijn ze echt waar? Jij ervaart het als irritant. Het voedt jouw marketingfrustratie. Je krijgt het idee dat je 'onecht' moet doen en je mooier moet voordoen dan je bent. Maar daar heeft je klant weinig aan. Het kan anders. Je...

Laat je perfectionisme los en ontvang klanten

Laat je perfectionisme los en ontvang klanten

Leestijd 6 minutenPas startte mijn dag met zo'n toffe sessie met een andere snelle denker, een ondernemer die ook leeft en werkt vanuit recht doen. Ik besef me weer dat perfectionisme doorgaans weinig goeds brengt. Terwijl jij onwijs goed bent in wat je doet.Terwijl...

Simpele contentformule voor continu klanten

Simpele contentformule voor continu klanten

Leestijd 9 minutenBriljante oplossingen zijn vaak simpel.   1 = 5 x 12 x 4Simpel is overzichtelijk en voelt behapbaar. Je kunt het je voorstellen dat je ermee aan de slag gaat, dat het werkt, dat het je lukt. En daardoor durf je het uit te proberen en te doen en...

Duurzaamheid is meer dan co2-reductie

Duurzaamheid is meer dan CO2-reductie

Leestijd 7 minutenDuurzaam is zoveel meer dan CO2 footprint. Zeg je 'duurzaam' dan hebben veel mensen associaties met groen, geitenwollen sokken, energiebesparing, zonnepanelen, recycling, certificaten, fair trade en CO2-reductie. Dat is best een tunnelvisie op...

Help met een goede koopknop je ideale klant aan boord

Help met een goede koopknop je ideale klant aan boord

Leestijd 8 minutenWaar kan ik bestellen? Hoe kan ik met je werken? Waar is de koopknop?   Dit is de vierde vraag die je website bezoeker zich onbewust stelt in de eerste vijf seconden op jouw website. Met de 4 vragen van de R.A.B.Ko.-formule bepaalt hij razendsnel en...

7 stappen voor meer naamsbekendheid

7 stappen voor meer naamsbekendheid

Leestijd 14 minuten Zichtbaar zijn zonder te spammen? Naamsbekendheid vergroten zonder continu online te zijn? Het kan! In dit blog geef ik je 7 stappen waarmee je je een betere naamsbekendheid krijgt en je zichtbaarheid strategisch aanpakt.   ‘Wat kan ik doen om meer...

Fails & figures van 2020

Fails & Figures van 2020

Leestijd 13 minutenEerlijke marketing. Daar ga ik voor. Daarom deel ik wat fails en figures van mijn 2020 met je. Wellicht leer jij er ook iets van. Alhoewel, van proberen ga je leren. En je leert het meest van je eigen fouten. Dat komt alleen al door de negativity...

Adverteren is korte termijn visie

Adverteren is korte termijn visie

Leestijd 9 minutenReclame werkt kort. Jouw leukste-klanten-filter levert je nog maanden- of jarenlang fans en klanten op. Hoe dat werkt, wat het Mere Exposure Effect daarmee te maken heeft en hoe je dat slim gebruikt voor je bedrijf, lees je in dit blog. O ja, en ook...

3 valkuilen bij sociale bewijskracht

3 valkuilen bij sociale bewijskracht

Leestijd 10 minutenNee, je maakt je keuzes niet op basis van argumenten. De meeste niet. Dat zou je veel te veel tijd kosten. Om kostbare tijd en energie te besparen, gebruiken we vuistregels om ons heen om keuzes te maken. Eén van die vuistregels is het fenomeen...

Loop geen omzet mis!
Met deze groeitips krijg je continu klanten.