Blog duurzame marketing

11 conversie optimalisatie website checks voor 2023

11 conversie optimalisatie website checks voor 2023

Leestijd 14 minuten“Eerst ga ik mijn website in orde maken, daarna mijn klantenkring uitbreiden.” “Ik ga aan mijn website werken, heb jij nog tips?” Sommige ondernemers optimaliseren hun website alleen als ze hem ontgroeid zijn of niet meer mooi vinden (en tijd...

Duurzaamheid is meer dan co2-reductie

Duurzaamheid is meer dan CO2-reductie

Leestijd 7 minutenDuurzaam is zoveel meer dan CO2 footprint. Zeg je 'duurzaam' dan hebben veel mensen associaties met groen, geitenwollen sokken, energiebesparing, zonnepanelen, recycling, certificaten, fair trade en CO2-reductie. Dat is best een tunnelvisie op...

Help met een goede koopknop je ideale klant aan boord

Help met een goede koopknop je ideale klant aan boord

Leestijd 8 minutenWaar kan ik bestellen? Hoe kan ik met je werken? Waar is de koopknop?   Dit is de vierde vraag die je website bezoeker zich onbewust stelt in de eerste vijf seconden op jouw website. Met de 4 vragen van de R.A.B.Ko.-formule bepaalt hij razendsnel en...

7 stappen voor meer naamsbekendheid

7 stappen voor meer naamsbekendheid

Leestijd 14 minuten Zichtbaar zijn zonder te spammen? Naamsbekendheid vergroten zonder continu online te zijn? Het kan! In dit blog geef ik je 7 stappen waarmee je je een betere naamsbekendheid krijgt en je zichtbaarheid strategisch aanpakt.   ‘Wat kan ik doen om meer...

Fails & figures van 2020

Fails & Figures van 2020

Leestijd 13 minutenEerlijke marketing. Daar ga ik voor. Daarom deel ik wat fails en figures van mijn 2020 met je. Wellicht leer jij er ook iets van. Alhoewel, van proberen ga je leren. En je leert het meest van je eigen fouten. Dat komt alleen al door de negativity...

Adverteren is korte termijn visie

Adverteren is korte termijn visie

Leestijd 9 minutenReclame werkt kort. Jouw leukste-klanten-filter levert je nog maanden- of jarenlang fans en klanten op. Hoe dat werkt, wat het Mere Exposure Effect daarmee te maken heeft en hoe je dat slim gebruikt voor je bedrijf, lees je in dit blog. O ja, en ook...

3 valkuilen bij sociale bewijskracht

3 valkuilen bij sociale bewijskracht

Leestijd 10 minutenNee, je maakt je keuzes niet op basis van argumenten. De meeste niet. Dat zou je veel te veel tijd kosten. Om kostbare tijd en energie te besparen, gebruiken we vuistregels om ons heen om keuzes te maken. Eén van die vuistregels is het fenomeen...

Hoe pitch je je aanbod online?

Hoe pitch je je aanbod online?

Leestijd 8 minutenNu jij je website helemaal relevant hebt gemaakt voor je klant, is het tijd om je aanbod goed te pitchen. Als je jouw aanbod helder genoeg presenteert, ziet een potentiële klant levendig voor zich wat jij precies aanbiedt en is hij geneigd tot actie...

Hoe trek je de aandacht met je website?

Hoe trek je de aandacht met je website?

Leestijd 8 minutenEerder vertelde ik je hoe je meer klanten krijgt via je website door de R.A.B.Ko.-formule te gebruiken. In deze blog ontdek je hoe je het eerste onderdeel van de formule toepast: maak je website relevant voor je ideale klant.    Speel in op emotie De...

Loop geen omzet mis!
Met deze groeitips krijg je continu klanten.