Komen de klanten je nog niet aanwaaien?

Geef je website overtuigingskracht. Trigger het onbewuste brein van je websitebezoekers, zodat ze klant worden. Start direct met de tips uit deze checklist en voorkom dat je leads en klanten misloopt!

downloads

%

conversie met deze tips

jaar ervaring

Ein-de-lijk is je website zoals jij hem durft te vertonen. Trots laat je hem aan je familie en vrienden zien, die enthousiast “Oh! en Ah!” roepen. Maar dan …. blijft het stil aan de kassa. Je krijgt geen klanten met je website. Waar moet je beginnen om dat te veranderen?


Start met de punten uit deze gratis checklist Overtuigingskracht vol tips uit de psychologie en neuromarketing. Zodat je aanpassingen doet die het brein van je klant triggeren, die zijn hart raken en en die hem in actie brengen. Dat is de manier waarop webbezoekers klant worden.

Activeer het onbewuste brein met de tips uit deze checklist

Brengt jouw website nog weinig klanten binnen?
Vertrekken webbezoekers snel?
Is je conversie laag?

Gebruik deze checkllist als je je website aanpast:

 

  • Voorkom dat je ideale klant weggaat zonder te klikken: geef je website overtuigingskracht
  • Activeer het brein van je ideale klant
  • Optimaliseer je campagnes en krijg meer websitebezoekers
  • Haal de concurrent in (die kent deze overtuigingsgeheimen waarschijnlijk niet)
  • Gebruik de concrete tips uit de overtuigingspsychologie op je site
  • Begrijp hoe je klant keuzes maakt door de heldere uitleg vanuit neuromarketing
  • Check wat jij kunt doen zodat meer webbezoekers klanten worden

Deze Checklist is echt anders: er staat niet alleen in wat je kunt doen, maar ook waarom. Daardoor begrijp ik beter welke psychologische aspecten erachter de tips zitten.

Hij ligt op mijn bureau en iedere keer als ik aan mijn website werk, bekijk ik of het voldoet aan de genoemde punten. Dan weet ik zeker dat ik er maximale conversie uit haal.

Slechts enkele veranderingen leverden me al meer verkopen op. En daar doe je het als ondernemer voor.

Nicole Nijholt-van der Ven

Groeicoach, Nijholt Academy

Psychologie + breinkennis = conversie

Mijn kennis van de overtuigingspsychologie en gedragsbeïnvloeding heb ik gecombineerd met hoe het brein keuzes maakt (neuromarketing).

Dat maak ik in deze checklist praktisch toepasbaar voor jou, om meer klanten te krijgen (online marketing), te houden en ambassadeurs te maken (conversie optimalisatie).

Vanuit mijn kennis en ervaring help ik jou, duurzame ondernemer, met WAT je kunt doen om geen tijd en geld meer te verspillen met je marketing, HOE je jouw leukste-klanten-filter inricht zodat je elke dag nieuwe klanten krijgt en WAAROM dat werkt. Zo verbeteren we samen de wereld.

Wilma kaptein - conversieoptimalisatie vanuit overtuigingspsychologie

10 tips voor een website die klanten binnenhaalt

Check of je alles hebt gedaan om jouw website overtuigingskracht te geven. Nog niet? Dan mis je klanten…

Wat als je website geen klanten oplevert?

Een website die het brein niet activeert en weinig klanten oplevert, is als een visitekaartje dat nooit wordt uitgedeeld: het heeft geen effect.

Al jaren help ik bedrijven om hun klanten te krijgen of te activeren via hun website. Veel ondernemers halen te weinig uit hun website. Ze hebben er te weinig tijd of expertise voor. Of ze focussen op de verkeerde dingen.

Een mooie website lijkt leuk, maar wat heb je eraan als hij geen klanten oplevert? Richt hem daarom in vanuit de psychologie van hoe mensen keuzes maken.

Soms heb je maar een paar aanpassingen nodig om je conversie te verdubbelen. Ken je klant. Trigger het brein. Benut overtuigingstechnieken.

Hoe je dat doet, leg ik je uit in deze simpele, hands-on, realistisch haalbare checklist. Omdat er een paar dingen gewoon in orde moeten zijn op je website, zodat je er leads en klanten mee krijgt. Ook jij kan dit realiseren.

In deze checklist ontdek je de psychologie achter een overtuigende website. Wilma geeft je heldere uitleg hoe je die zelf maakt. Dit is uniek

Edwin Waelbers

Conversiespecialist, Perita

Goed toepasbaar voor individuele pagina’s. Ik heb de checklist zelfs gebruikt voor de ontwikkeling van een nieuwe webpagina.
Erik Jager

CEO, Better Brands

Erg waardevol! Ik kreeg via-via de tip voor deze checklist: hij geeft handvaten om doelgericht je website te optimaliseren.

Willem Gort

Fotograaf

Dit is spot on! Veel webbouwers kennen de psychologie van keuzes maken niet. Met deze checklist lukt overtuigen wél.

Wopke Geurts

Faraday Keys

Wilma geeft je vanuit de psychologie voorbeelden hoe je overtuigingstechnieken toepast op je website. Ik heb bijgeleerd!
Martha Hoebens

Oprichter, Bedrijf in de Klas

Je kunt alle tools inzetten die je wilt, maar als je de vraag van de bezoeker niet beantwoordt, ben je hem meteen kwijt. Met Wilma krijg je strategisch meer klanten.
Willem Titsing

SEO expert, SEOLO

Wil je makkelijk meer conversie uit je website halen?

Wilma bladert door checklist voor een website met overtuigingskracht

Download gratis deze checklist overtuigingskracht. Het eerste punt heb je binnen een uurtje gedaan en verdubbelt vaak al je conversie.

Met wat simpele aanpassingen meer klanten binnenkrijgen, die kans laat jij toch niet liggen?!

Honderden ondernemers pakten al extra conversie met deze tips.