arrow_drop_up arrow_drop_down

Meer klanten en conversie via je website zonder tijd te verspillen aan wat niet werkt

Hoe overtuigend is jouw website? Hoe goed scoort hij op klanten binnenhalen? Met de 10 punten uit deze gratis checklist voorkom je dat je leads en klanten misloopt.

  • Voorkom dat je ideale klant weggaat zonder te klikken: geef je website overtuigingskracht
  • Activeer het brein van je ideale klant
  • Optimaliseer je campagnes en krijg meer websitebezoekers
  • Haal de concurrent in (die kent deze overtuigingsgeheimen waarschijnlijk niet
  • Gebruik de concrete tips uit de overtuigingspsychologie op je site
  • Begrijp hoe je klant keuzes maakt door de heldere uitleg vanuit neuromarketing
  • Check wat jij kunt doen zodat meer webbezoekers klanten worden
50%
Download de checklist en geef je website overtuigingskracht
Vul je gegevens in om de checklist direct in je mailbox te krijgen.
Download Checklist
Checklist voor een website met overtuigingskracht

Ein-de-lijk is je website zoals jij hem durft te vertonen. Trots laat je hem aan je familie en vrienden zien, die enthousiast "Oh! en Ah!" roepen. Maar dan .... blijft het stil aan de kassa. Je krijgt geen klanten met je website. Waar moet je beginnen om dat te veranderen?


Start met de punten uit deze gratis checklist Overtuigingskracht vol tips uit de psychologie en neuromarketing. Zodat je aanpassingen doet die het brein van je klant triggeren, die zijn hart raken en en die hem in actie brengen. Zo worden je webbezoekers klant.

Deze Checklist is echt anders: er staat niet alleen in wat je kunt doen, maar ook waarom. Daardoor begrijp ik beter welke psychologische aspecten erachter de tips zitten. Zo kan ik het vaker toepassen. Het is geen kunstje: ik leer ervan en pak de checklist er steeds weerbij.


Hij ligt op mijn bureau en iedere keer als ik aan mijn website werk, bekijk ik of het voldoet aan de genoemde punten. Dan weet ik zeker dat ik er maximale conversie uit haal.

Slechts enkele veranderingen leverden me al meer verkopen op. En daar doe je het als ondernemer voor.
Nicole Nijholt
Wilma Kaptein - Conversieoptimalisatie vanuit overtuigingspsychologie

Psychologie + brein = conversie

Mijn kennis van de overtuigingspsychologie en gedragsbeïnvloeding heb ik gecombineerd met hoe het brein keuzes maakt (neuromarketing). Dat maak ik in deze checklist praktisch toepasbaar voor jou, om meer klanten te krijgen (online marketing), te houden en ambassadeurs te maken (conversie optimalisatie). 


Vanuit mijn kennis en ervaring help ik jou, duurzame ondernemer, met WAT je kunt doen om geen tijd en geld meer te verspillen, HOE je jouw marketing ‘machine’ inricht zodat je elke dag nieuwe klanten krijgt en WAAROM dat werkt. Zo verbeteren we samen de wereld. 

10 tips voor een website die klanten binnenhaalt

Check of je alles hebt gedaan om jouw website overtuigingskracht te geven. Nog niet? Dan mis je klanten ..

Een website die het brein niet activeert en weinig klanten oplevert, is als een visitekaartje dat nooit wordt uitgedeeld: het heeft geen effect

Al jaren help ik bedrijven om hun klanten te krijgen of te activeren via hun website. Veel ondernemers halen te weinig uit hun website. Ze hebben er te weinig tijd of expertise voor. Of ze focussen op de verkeerde dingen. 

Een mooie website lijkt leuk, maar wat heb je eraan als hij geen klanten oplevert? Richt hem daarom in vanuit de psychologie van hoe mensen keuzes maken. 

Soms heb je maar een paar aanpassingen nodig om je conversie te verdubbelen. Ken je klant. Trigger het brein. Benut overtuigingstechnieken.

Hoe je dat doet, leg ik je uit in deze simpele, hands-on, realistisch haalbare checklist. Omdat er een paar dingen gewoon in orde moeten zijn op je website, zodat je er leads en klanten mee krijgt. Ook jij kan dit realiseren.

Wat andere ondernemers zeggen:

In deze checklist ontdek je de psychologie achter een overtuigende website. Wilma geeft je heldere uitleg hoe je die zelf maakt. Dit is uniek!

Edwin Waelbers - Perita
Goed toepasbaar voor individuele pagina’s. Ik heb de checklist zelfs gebruikt voor de ontwikkeling van een nieuwe webpagina.
Erik Jager - Better Brands
Erg waardevol! Ik kreeg via-via de tip voor deze checklist: hij geeft handvaten om doelgericht je website te optimaliseren. 
Willem Gort - Fotograaf

⭐⭐⭐⭐☆

Dit is spot on! Veel webbouwers kennen de psychologie van keuzes maken niet. Met deze checklist lukt overtuigen wél. 
Wopke Geurts - Faraday Keys
Wilma geeft je vanuit de psychologie voorbeelden hoe je overtuigingstechnieken toepast op je website. Ik heb bijgeleerd!
Martha Hoebens - Bedrijf in de Klas
Je kunt alle tools inzetten die je wilt, maar als je de vraag van de bezoeker niet beantwoordt, ben je hem meteen kwijt. Met Wilma krijg je strategisch meer klanten
Willem Titsing - Ik Wil Rust In De Tent

Meer klanten en meer conversie uit je website halen? 

Download gratis de checklist Overtuigingskracht. Het eerste punt heb je binnen een uurtje gedaan en verdubbelt vaak al je conversie. 
50%
Download de checklist en verdubbel je conversie!
Vul je gegevens in om de checklist direct in je mailbox te krijgen.
Download Checklist
Wil je cookies?