Structureel meer klanten, zonder aanmodderen

Jij bent keigoed in je vak en wil je tijd goed besteden, aan klanten. Maar hoe krijg je structureel de leukste klanten? Is het slim hoe je het nu aanpakt?

Ontdek met deze GrowthFinder marketingscan:

  • wat je al goed doet

  • wat je kan veranderen om structureel meer klanten te krijgen

  • waarop je gaat focussen om meer impact te maken voor jouw doel

De uitslag van deze GRATIS marketingscan helpt jou om keuzes te maken. Bij elke vraag leg ik uit wat jij kunt optimaliseren om met nog minder moeite meer klanten aan te trekken.

Wat levert het anderen op?
Marketingscan 🔎
GrowthFinder marketingscan

Voor ondernemers die geen gerommel meer willen

Ondernemer, jij wil je tijd besteden aan waar je goed in bent. En aan klanten. Maar ja, hoe kom je op een structurele manier aan die klanten? 

Je doet wel wat aan marketing, maar het voelt rommelig. Je weet niet of je het goed doet en je vraagt je af of dit nou de beste manier is. Je vindt het niet leuk, alleen al omdat het zo weinig oplevert.

Neem nou zichtbaar zijn en dingen online zetten, wat dan en hoe dan?! Het kost je vooral veel tijd. Je vraagt je af:

"Kan ik er niet net zo goed mee stoppen? (En hoe krijg ik dan wél structureel klanten binnen?)"


Inderdaad, hap-snap marketing heeft weinig zin. Meer effect heb je als je doet waar je goed in bent en dat gebruikt om meer klanten mee te krijgen.


  • Yvonne is bijvoorbeeld supergoed in gesprekken aangaan. Zij stapt bij een bedrijf naar binnen, krijgt een gesprek met de baas voor elkaar en stapt naar buiten met een nieuwe samenwerking-op-komst.
  • Voor Tim werkt het juist heel goed om zijn lijst met potentiële klanten een berichtje te sturen en daarna even te bellen. De klanten bleken onwijs blij met zijn aanbod!
  • Malu leeft helemaal op met alle online berichten via social media en e-mail. Voor haar werkt dit heerlijk: zij bouwt een systeem dat automatisch gesprekken aanslingert, zelfs als ze een dag op het water zit. 


Kijk jezelf eens eerlijk in de spiegel:
Waar ben je goed in?
Waar krijg je energie van?
En hoe trek je met die combinatie makkelijker klanten aan?

Ik help het je graag ontdekken, want het gaat me aan het hart dat je je energie verliest aan dingen die niet werken voor jou. 

Wilma Kaptein: Marketingmentor 🧠

Mijn missie is het om bedrijven tot hun recht te laten komen.

Het doet me pijn dat ik ondernemers met een tof en innovatief bedrijf zie worstelen om structureel klanten te krijgen. Ook jij hebt zóveel potentie! De wereld wordt er beter van als jij groeit.


Daarom zet ik mijn kennis van gedragsbeïnvloeding en overtuigingspsychologie, jarenlange online marketingervaring (o.a. bij Ukje, Belastingdienst en 365 Dagen Succesvol) en growth hacking principes in om jou te helpen groeien.

Ik hou van zeilen en surfen: als alle elementen goed op elkaar zijn afgesteld, ga je harder vooruit!

> 5700
fans en downloads
55+
bedrijven geholpen
16+
jaar ervaring

Deze GrowthFinder deel ik gratis met jou. Zodat jij jouw unieke potentieel benut en geen energie meer verspilt met niet-werkende trucjes marketing.

Je marketing kost je minder als je keuzes maakt, optimaliseert en met focus aan je doel werkt.

Ontdek met de GrowthFinder waar jij kansen laat liggen

De GrowthFinder is voor duurzame doorzetters die het lef hebben om zichzelf in de ogen te kijken. Die serieus even serieus helikopteren boven hun marketing-aanpak, keuzes maken om daarna met vliegende vaart de dingen te doen die wél effect hebben. 

De GrowthFinder is een marketingscan. Hij bestaat uit een reeks vragen. Als je op elke vraag het maximale aantal punten scoort, heb je een gezond marketingfundament. 

Krijg inzicht in waar je het beste kan beginnen om makkelijker klanten aan te trekken zonder tijd en energie te verspillen. Start de scan en kijk wat je kunt doen om makkelijker klanten aan te trekken,

Check met de GrowthFinder hoe jouw marketing scoort.

Hoe scoor ik? 📈

Inzichten die de GrowthFinder opleverde:

Ik had het al flink doorgespit voor mezelf en online marketing is natuurlijk niet nieuw voor me. Maar goed om het zo weer even door te nemen. Ik moet vooral geduld hebben denk ik! En doorgaan, stap voor stap, niet opgeven!
#Ni
Dat ik meer kan doen om me zichtbaar te maken.
#Ir
Ik heb nu helder waar ik heen wil met m'n marketing. Nu strategie bepalen en daar besluiten in nemen.
#Mo

Over het doel van mijn bedrijf had ik gek genoeg nog nooit goed nagedacht.
En dat ik nu echt eens met marketing moet beginnen wist ik al. Maar nu heb ik duidelijk ook hóe ik het beste kan starten. 

#Mi

Ontdek gelijk hoe jouw marketing scoort:

Marketingscan 🔎
arrow_drop_up arrow_drop_down