Wilma Kaptein
Hoe pitch je je aanbod online?
Leestijd 8 minuten
Nu jij je website helemaal relevant hebt gemaakt voor je klant, is het tijd om je aanbod goed te pitchen. Als je jouw aanbod helder genoeg presenteert, ziet een potentiële klant levendig voor zich wat jij precies aanbiedt en is hij geneigd tot actie en kopen.
Trigger > Plaatje 🖼️ > Helder? > Actie!
Zet het brein van je klant aan het werk
Creëer een levendig mentaal plaatje
Je zag iemand die vetgoede scores haalde met haar advertenties dankzij de R.A.B.Ko.-formule. Zij raadde je aan het blog te lezen en ook zo goed te scoren. In jouw brein begonnen de spiegelneuronen al te werken: jij stelde je voor hoe het zou zijn om ook hoge conversie uit je advertenties en website te halen.
Zorg dat je klant overgaat tot actie
Lees ook de andere R.A.B.Ko.-blogs
Over de schrijver
Wilma Kaptein
Wilma Kaptein is marketingcoach voor duurzame ondernemers die een continue stroom klanten willen op een manier die wél werkt en bij hen past.
Ze wil de wereld verbeteren, mooier en duurzamer maken. Door bedrijven te laten groeien die dááraan werken. Deze doorpakkers met visie helpt ze via de PowerBoost om met duurzame marketing makkelijker de leukste klanten aan te trekken, je kernboodschap helder over te brengen, campagnes authentiek én winstgevend te maken en de website overtuigend. Zodat je marketing effectief is en continu klanten oplevert.
Wilma werkt vanuit overtuigingspsychologie, neuromarketing en growth hacking. Samen met jou zorgt ze ervoor dat je veel meer resultaat en effect krijgt van wat je doet.
Stappenplan: Hoger in Google met je website in 2023
Jij wilt hoger in Google met je website. Je website vindbaar maken voor je klanten. Je bent bang dat het een technisch verhaal wordt. Dat valt best mee. In dit blog krijg je een stappenplan om in het hoofd van je klant te kijken. Om erachter te komen wat je klant...
Wat is eerlijke marketing? 7 principes
Prachtige plaatjes en ronkende resultaten, zijn ze echt waar? Jij ervaart het als irritant. Het voedt jouw marketingfrustratie. Je krijgt het idee dat je 'onecht' moet doen en je mooier moet voordoen dan je bent. Maar daar heeft je klant weinig aan. Het kan anders. Je...
Verkopen moeilijk? Hoezo?!
Leestijd 10 minutenZweet in je handen, een knoop in je maag, angstzweet op je rug.Veel ondernemers vinden verkopen moeilijk. Daarom deed ik een onderzoek naar wat verkopen nou zo uitdagend maakt. Verrassend genoeg vindt niet elke zelfstandige ondernemer verkopen...
11 conversie optimalisatie website checks voor 2023
Leestijd 14 minuten“Eerst ga ik mijn website in orde maken, daarna mijn klantenkring uitbreiden.” “Ik ga aan mijn website werken, heb jij nog tips?” Sommige ondernemers optimaliseren hun website alleen als ze hem ontgroeid zijn of niet meer mooi vinden (en tijd...
De natuurlijke verkooptechniek: connecten en luisteren
Leestijd 1 minuutJe wilt niet verkoperig doen. Hoe kan je dan wel op een goede manier verkopen? Hoe voer je een prettig en effectief verkoopgesprek, waarna je de opdracht krijgt? In dit blog lees je de natuurlijke verkooptechniek, en hoe Niek verbaasd ontdekte dat hij...
Growth hacking: 8 excuses om niet te beginnen
(Hoppa, hier is je eerste excuus: ) Leestijd 8 minutenGrowth hacking is een beredeneerde en onderbouwde methode om slim en snel te groeien. Toch gebruikt de meerderheid van de bedrijven deze powerboost niet. In dit blog beschrijf ik wat growth hacking betekent en wat...