Wilma Kaptein
Met de R.A.B.Ko-formule klikt je klant wél door
Leestijd 9 minuten
- als je het hart van je klant raakt
- als je een emotie bij je klant oproept
- als je zijn 4 onbewuste vragen beantwoordt.
Dan komt het brein van je klant in actie. Dan duwt en trekt het brein net zo lang totdat je klant een besluit neemt over wat hij meemaakt op jouw website.
R.A.B.Ko.-formule
Zo wordt je websitebezoeker een betalende klant
De meest gemaakte fout op ondernemerswebsites
Je website gaat niet over jou maar draait om je klant
Zo maak jij je website klantgericht
Pas de R.A.B.Ko.-formule toe op jouw website
- 6 prikkels die het brein van je klant in actie brengen
- Maak je website relevant voor je klant,
- zorg je dat de klant begrijpt wat jouw aanbod is,
- 3 technieken om te laten zien waarom jouw aanbod bijzonder is en
- hoe je een koopknop (call-to-action-button) inzet die resultaat oplevert.
Over de schrijver
Wilma Kaptein
Wilma Kaptein is marketingcoach voor duurzame ondernemers die een continue stroom klanten willen op een manier die wél werkt en bij hen past.
Ze wil de wereld verbeteren, mooier en duurzamer maken. Door bedrijven te laten groeien die dááraan werken. Deze doorpakkers met visie helpt ze via de PowerBoost om met duurzame marketing makkelijker de leukste klanten aan te trekken, je kernboodschap helder over te brengen, campagnes authentiek én winstgevend te maken en de website overtuigend. Zodat je marketing effectief is en continu klanten oplevert.
Wilma werkt vanuit overtuigingspsychologie, neuromarketing en growth hacking. Samen met jou zorgt ze ervoor dat je veel meer resultaat en effect krijgt van wat je doet.
Hoe maak je de wereld mooier met je bedrijf?
Leestijd 7 minutenDuurzaam ondernemen, hoe doe je dat? De wereld een beetje mooier maken, dat wil ik ook. Daarom help ik ondernemers om hun marketing op een duurzame manier te doen: 'fair marketing'. Wat is fair marketing en waarom werkt dat zoveel beter? Fair...
Mijn spagaat van 2021: de zin van jaardoelen
Leestijd 12 minutenHeeft doelen stellen zin? Helpen goede voornemens? Hoe zorg je dat je wél waarmaakt wat je van plan bent? Mij heeft het ook afgelopen jaar weer geholpen om doelen te stellen. Ook al heb ik ze niet allemaal gerealiseerd. Ik geef je hier wat...
Hoeveel energie gebruikt een website?
Leestijd 12 minutenOm alle websites op aarde goed te laten functioneren verbruiken we evenveel elektriciteit als het hele openbare luchtverkeer. Kun je nog wel duurzaam ondernemen als je weet dat jouw website bijdraagt aan 1% van het wereldwijde energieverbruik?...
Blog jezelf bovenin Google
Leestijd 7 minutenNiet. Te. Vinden. Ik googlede met een uitgebreide, specifieke zoekopdracht en toch kwam de meest relevante website niet naar boven. Hoe is dat bij jou?Weet jij waar je klanten op zoeken?En weet jij op welke zoekopdrachten jij wél gevonden wordt? Dat...
Laat je perfectionisme los en ontvang klanten
Leestijd 6 minutenPas startte mijn dag met zo'n toffe sessie met een andere snelle denker, een ondernemer die ook leeft en werkt vanuit recht doen. Ik besef me weer dat perfectionisme doorgaans weinig goeds brengt. Terwijl jij onwijs goed bent in wat je doet.Terwijl...
Simpele contentformule voor continu klanten
Leestijd 9 minutenBriljante oplossingen zijn vaak simpel. 1 = 5 x 12 x 4Simpel is overzichtelijk en voelt behapbaar. Je kunt het je voorstellen dat je ermee aan de slag gaat, dat het werkt, dat het je lukt. En daardoor durf je het uit te proberen en te doen en...